وبلاگicon

7،6، 8و10ثور

دسته بندی محصولات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

     مجلهءحقیقت
    مجلهء حقیقت «تاسیس1384ش» دورهءجدید. از اینکه مجلهءحقیقت را انتخاب کردید خوشحالیم. مارا از آثار و نظرات سازندهء خود بهره مند کنید. majallehaqiqat.loxblog.com

لینک دوستان

امکانات جانبی

    فرم تماس با ما تماس با ما

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1250
    کل نظرات کل نظرات : 49
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 363
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 321
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 36
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 32
    آي پي امروز آي پي امروز : 121
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 107
    بازدید هفته بازدید هفته : 684
    بازدید ماه بازدید ماه : 2809
    بازدید سال بازدید سال : 12669
    بازدید کلی بازدید کلی : 349349

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.95.233.107
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    علی آقا محمدی - تشکر فراوان از آقای اسماعیلی بابت گزارش خوبشون - 1396/11/25
    فهیمی - سلام.مدت زیادی از فعالیت در مجله حقیقت دور بودم امروز دیدم مجله پرباری شده و مطالب بسیار مفید ارایه می شود. از دست اندر کاران و عزیزانی که زحمت میکشد کمال تشکر را دارم. - 1396/3/16
    mohseni - روحش شاد
    خداوند غریق رحمتش کند با این فعالیتهای ماندگارش
    امروز هرچه داریم از دست علمای خاضع و زحمت کش است
    همه مایه افتخار اسلام و مسلمین هستند. - 1395/10/4
    حیاتی - سلام استفاده کردیم عالی بود - 1395/2/25/majallehaqiq
    حیاتی - سلام تشکر از اطلاع رسانی جامع
    پاسخ: سلام سپاس از حسن نظرتان... - 1395/2/22/majallehaqiq
    نعمت الله کامرانی. - عرض سلام ،احترام وخسته نباشید

    برخودلازم میدانم از تمامی کسانی که باعث وبانی برگزاری این مراسم معنوی بودند ویادوخاطرات انشهدای بی شمع وچراغ را درخاطره ها طنین انداز نمودند تشکروقدردانی نمایم وخداقوت رانثارشان کنم.

    اجرکم عندالله
    پاسخ: سلام... سپاس از حسن نظر شما... - 1395/2/22/majallehaqiq
    محمد بیانی - عکس یاد گاری تان حرف نداشت اشنایان قدیمی در هم جمعند روح شهدا را هم خدا وند غریق رحمت .نماید
    پاسخ: ممنون از ارسال پیامتان... - 1395/2/22/majallehaqiq
    آریایی - ان شا الله تمام عاشقان و دوست داران اهل بیت ع بتوانند به سلامت به زیارت امام حسین ع مشرف شوند...
    و هر دو دولت عزیز و برادر ایران و عراق بتوانند در امر ورود و خروج زایران همکاری کنند.
    - 1394/9/7/majallehaqiq
    مجتبی عابدی - آقای اسماعیلی چرا مال امسال رو نمی زارین؟ - 1394/3/2/majallehaqiq
    مولامهدی گل یاس - یک منتقم از طواف حج می آید

    با اسب، و ذوالفقار کج می آید

    آمین خدا برای اللهم

    عجل ولیک الفرج می آید

    خیلی ممنون از شما همکار گرامی - 1392/10/19

7،6، 8و10ثور

7،6، 8و10ثور                                                                                               محمد موسی زکی

   7ثور- روزسقوط نظام جمهوری سردار محمد داوود و روی کارآمدن رژیم کمونیستی در کشور 7ثوراست، کودتای هفتم ثور سال ۱۳۵۷ ش  که پایان خونینی برای جمهوری محمد داوود بود، تحول بزرگی را در تاریخ کشور رقم زد. تراژدي هفتم ثور، سرآغاز نكبت بار حاكميت ستم و الحاد و بستر و زمينه‌ی اشغال نظامي كشور اسلامي افغانستان و به بند كشيدن و به شهادت رساندن و آواره نمودن ميليون ها انسان اين سرزمين است.

عبرت‌آموزي از تاريخ، و حماسه های دینی و ملی گذشته و پند گرفتن از حوادث و وقايع تاریخي، به معناي تقويت نقاط مثبت و سازنده عملكرد پيشينيان و دوري جستن از عملكرد منفي و مخرّب آنان، از مسلمات ارزش گذاری به حافظه ی تاریخی و فلسفه‌ي تاريخی عبرت آفرین است.

كودتاي ننگين دو حزب خود فروخته ی خلق و پرچم در 7 ثور 1357ش و اشغال نظامي افغانستان توسط ارتش شوروي سابق و پيامدهاي نكبت بار آن براي هميشه ی تاريخ در خاطره ی ملت ما محكوم است.

8 ثور- پس از چهارده سال مبارزه، جان بازی و فداکاری و نثار میلیون ها شهید، معلول و قبول مهاجرت  مردم مسلمان  افغانستان، دولت کمونیستی در برابر اراده مردم افغانستان در هم شکست و مجاهدین در هشتم ثور 1371 ش، وارد کابل پایتخت کشور شدند.

نهادينه شدن روحيه جهادي و وحدت اسلامي و ملي حول محور قرآن كريم و دستورات الهي از عوامل مهم پيروزي مجاهدان مسلمان افغانستان  به حساب مي آيد. اما طعم شيرين  این پيروزي ديري نپایيد و خيلي زود در اثر عواملي  به جنگ هاي تلخ و خانمان سوز داخلي تبديل گرديد.

براساس یک مدیریت درست فردی و یا جمعی، می توان بزرگترین چالش ها را به فرصت های بهینه برای جامعه تبدیل نمود ولی در صورت فقدان مدیریت دلسوزانه و عقلانی، بهترین فرصت ها تبدیل به شکست و بلکه فاجعه می شود که نمونه ی عینی آن را درسال  1371ش پس از پیروزی مجاهدان در شمال و کابل دیدیم.

بی برنامگی جریان های جهادی، دست اندازی های بیگانگان و بقایای رژیم کمونیستی را از عوامل اصلی ناکامی مجاهدین در امر تشکیل دولت مقتدر می توان برشمرد.

6ثور- در بهار 1358 ش، که در بسیارى از نقاط کشور قیام علیه دولت مارکسیستى آغازگردیده بود،شهیدحجت الاسلام  والمسلمین محمداسحاق آخوند (ره) نیزحوزه علمیه ی سوزمه قلعه را  برای همراهی باقیام تعطیل نمود،در ادامه ی این حرکت نیروهاى  مجاهد سوزمه قلعه  جاده ی عمومى  سوزمه قلعه را بر قوای کمونیست‏ مسدود کردند وبیرق سفید را به علامت  بیرق جنگجویان  عصر پیغمبر(ص) ومخالفت  بابیرق سرخ دولت کمونیستی روى حسینیه  ی شهید آخوند(ره) برافراشتند.

در6 ثور1358ش قیام مردم مسلمان سوزمه قلعه عمومىت یافت و ده‏ها نفر از نظامیان  مسلح دولت مارکسیستى براى سرکوب قیام وارد محدوده سوزمه قلعه شده، به پیش روى خود ادامه دادند؛ مردم  که خود را براى جهاد آماده کرده بودند،درحالی که شهید آخوند شمشیر به کف درجلوی آن ها حرکت   می کرد ،در سه راهی  "آسیاب هندو" به مقابله  بادشمن پرداختند ؛دراین مصاف نیروهای  دولتى در مقابل ایمان نیروهاى مردمى شکست خوردند و به هر طرف متواری شدند وبخشى ازآنان  به محاصره ی مجاهدین در آمدند.

شهیدآخوند در حالى‏که زیر آتش شدید دشمن حرکت مى‏کرد، با نعره ی اللَّه اکبر، مقاوم و استوار به راه خود ادامه داد. شجاعت ایشان چنان هراس و وحشتى در دل نظامیان دولتى ایجاد کرد که تاب ماندن را از دست دادند و به چند سو فرار کردند.  درنتیجه نیروهاى مردمى همه مواضع دشمن را به تصرف خود در آوردند.  در این کارزار شهید میرزاحسین  رحیمی (اولین شهید  قیام  سوزمه قلعه)که با همرزمانش به تعقیب نیروهاى دولتى پرداخته بود،  هدف گلوله ی دشمن قرارگرفت و بر اثر جراحات وارده به فیض عظیم  شهادت نایل گردید.  

 10ثور  -  نیروهاى مجاهد سوزمه قلعه  پس ازپیروزی برنظامیان دولتی در6 ثور، براى جلوگیرى از تهاجم احتمالى قواى دولتی، در ناحیه ی حدبخش مستقر شدند، همان طور که پیش بینی می شد، در 8ثور دومین رویا رویى نظامى با دشمن در این منطقه رخ داد.

 استاد شهیدحجت الاسلام  والمسلمین شیخ محمداسحاق آخوند (ره)  دراین رویارویی، مردم سوزمه قلعه  ومجاهدان اطراف آن را به مقاومت و پایدارى در برابر دشمن فراخواند وخود درصحنه رزم  حضور یافت .در روز سوم جنگ که تانک ‏هاى دولتى خط دفاعى مبارزان را شکست، خبر پراکنده شدن نیروهاى  مجاهد به شهید آخوند رسید، افرادى که در کنار ایشان بودند، از او خواهش کردند که براى حفظ جان خود، منطقه را ترک نماید، اما استاد این پیشنهاد را رد کرد ،این عالم ربانى نه تنها ترسى به دل راه نداد، بلکه با اراده‏ ى قوى و توکل به خداوند متعال، راه شهادت را برگزید و به سمت کوه چغت حرکت کرد. موقعى که شهید آخوند به قسمت بالاى کوه رسید، پیشروى نیروهاى پیاده دشمن به سمت چغت آغاز شده بود. نظامیان دولتى با دیدن شهیدآخوند، ایشان را زیر رگبار خود قرار دادند که در نتیجه استاد از ناحیه دست مجروح  ودرحسینیه (پایگاه تبلیغی ) خودخلعت زیبایی شهادت را به تن پوشید.

متعاقب این حادثه نظامیان دولت کمونیستی وملیشیای وابسته  کل سوزمه قلعه را اشغال کردند و بعضی محله ها همچون قشلاق کهنه وسرتپه را آتش زدند  واین دومحل را  بامحله ی "گاودارها "تاراج کردند.درجریان اشغال منطقه، مردم آواره ی مناطق همجوارشدندو عده ی ازرزمندگان  جان برکف ازجمله شهیدحجت الاسلام  والمسلمین شیخ محمداسحاق آخوند (ره) و همچنین جمعی از مردم بی گناه وبی سلاح که درجنگ حضور نداشتند، به  درجه رفیعه ی شهادت  نایل گردیدند.

ضمن گرامیداشت یاد وخاطره ی خونین این سبکبالان عاشق،  با اسامی آنان در ذیل اشاره می کنیم:

شهیدحجت الاسلام  والمسلمین شیخ محمداسحاق آخوند ، شهید ملا عبدالرحیم فرزند عبدالقیوم، شهید محمدعیسى فرزند محمدعلى، شهید غوث‏محمد فرزند بورى، شهید غلام على معروف به کفش على فرزند على حسین، شهید غلام سخى فرزند غلام حسین، شهید غلام على فرزند محمدحسن، شهید رمضان فرزند خداداد کربلایى،             شهید عبدالرشید فرزند محمدحسن کربلایی،شهید غلام‏ على بابه فرزند میرزاعلى،شهید زرغون عبدالهى،شهید سید مصطفى‏لنگرى،شهید حسین فرزند عزیزمحمد وشهید بازمحمد قریه‏ دار .

 

 

 

 

 

 


تاریخ ارسال پست: ساعت: 23:58
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بزرگترین فروشنده اسلحه در دنیا...!

بزرگترین فروشنده اسلحه در دنیا...!

 

بر اساس نتایج یک پژوهش، آمریکا بزرگ‌ترین صادرکننده سلاح در جهان است و بیشترین مقدار اسلحه این کشور به برخی کشورهای خاورمیانه فروخته شده است.

       در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 21:59
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اوضاع انسانی در یمن فاجعه بار است!

اوضاع انسانی در یمن فاجعه بار است!

 

اسماعیل ولد الشیخ احمد در گزارش خود در شورای امنیت برای بررسی اوضاع یمن گفت:در گیری ها در ولایات عدن، لحج، شبوا و صنعا تشدید شده و حملات به موانع ایست بازرسی ارتش یمن و منازل فرماندهان و مقامات امنیتی این کشور افزایش یافته است.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 13:49
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

آزادسازی شهرک های شیعه نشین حلب

آزادسازی شهرک های شیعه نشین حلب

 

نظامیان ارتش سوریه شب گذشته به همراه نیروهای حزب الله لبنان با حمایت توپخانه ای سنگین از شهر باشکوی در حومه استان حلب که سال گذشته طی جنگی سخت از دست تروریست ها خارج شده بود، به دیگر مناطق واقع در حومه این استان پیشروی کردند.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 16:19
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

قرضاوی ترکیبی از خرافه و فتنه!

قرضاوی ترکیبی از خرافه و فتنه!

 

روزنامه "الاهرام" و پایگاه "دار الاخبار" مصر مقاله "مکرم محمد احمد" نویسنده و تحلیل گر مشهور و باسابقه مصری را با عنوان «القرضاوی .... ترکیبی از خرافه و فتنه» منتشر کردند.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 16:1
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! + تصویر

چهره زشت بالماسکه و هالووین در دانشگاه الزهرا! + تصویر

یکی از این اتفاقات نادر و تاسف برانگیز این روزها برگزاری یک فشن شو با عنوان «لباس خلاقانه» است که متاسفانه در یک نهاد علمی و فرهنگی همچون دانشگاه الزهرا برگزار شده و حیرت همگان را برانگیخت. در این شو  لباس هایی عرضه شده که هیچ نشانه ای از اسلامی بودن در آنها یافت نمی‌شود و افرادی این لباس‌ها را نمایش می‌دهند که آرایش‌های غلیظ آنها در نگاه اول ما را یاد مراسم بالماسکه و هالووین می اندازد که بسیار تاسف برانگیز و قابل تامل است.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 11:59
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

کاریکاتور دردناک حمام خون عربستان در روزنامه یمنی + تصویر

کاریکاتور دردناک حمام خون عربستان در روزنامه یمنی + تصویر

در حالی که تجاوزات نظامی ائتلاف عربستان سعودی به یمن ادامه دارد، یک روزنامه یمنی با انتشار کاریکاتوری از تبدیل دریای سرخ به حمام خون تبدیل شده است.

در ادامه می بینید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 11:56
برچسب ها : ,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

شیوخ وهابی که قتل شیعیان را مباح دانسته اند...

شیوخ وهابی که قتل شیعیان را مباح دانسته اند...

مردم منطقه به ویژه کشورهای عراق، سوریه، یمن و بحرین هر روز با مصیبت های جدیدی مواجه می شوند که با سوء استفاده از نام اسلام بر آنها تحمیل می شود؛ مجریان اقدامات تروریستی در منطقه همواره اعمال جنایت بار خود را در پشت فتوی های مفتی های سعودی - سلفی پنهان می کنن؛ این مفتی ها کیستند و در کجا اقامت دارند؟

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 17:12
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

دلیل تخریب آثار اسلامی توسط وهابیون آل سعود + تصاویر

دلیل تخریب آثار اسلامی توسط وهابیون آل سعود + تصاویر

اقدام تروریست‌های تکفیری در تخریب گسترده و مستمر میراث انسانی و تاریخ تمدن سرزمین‌ شام از سوی کسانی که دیدگاه‌های تخریب‌گرانه در چارچوب انسانیت و ارزش‌های انسانی و مادی بشریت دارند، رفتاری جدید نیست.

این رویکردهای متعفن و ارزش‌های منحط که وهابیت برای تغییر ارزش‌ها و مبانی اخلاقی پسندیده اسلام ناب محمدی منتشر شده، رویکرد انگلیسی برای ترویج اسلام در مقیاس وهابیت و براساس دستورات انگلیسی‌ها و اجرای پروژه‌های آن‌ها است. این همان روشی است که وهابیت آل سعود در شبه جزیره عربستان به کار گرفته و همان اهداف و روش را در گروه های تروریستی و تکفیری داعش و امثال آن نیز شاهد هستیم.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 17:5
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

بیانیه جامعه علما و محصلان شمال افغانستان به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر

بیانیه جامعه علما و محصلان شمال افغانستان به مناسبت شهادت آیت الله نمر باقر النمر

"باسم رب الشهداء و الصدیقین"

بار دیگر دست کینه دشمنان اسلام ناب محمدی’  استکبار  جهانی  و صهیونیسم بین الملل از آستین حکومت جنایت پیشه سعودی بیرون آمد و یکی از عالمان عامل و مجاهدان فی سبیل الله را به شهادت رساند.

جامعه علما و محصلان شمال افغانستان شهادت مظلومانه عالم مجاهد و ربانی آیت الله نمر باقر النّمر رضوان الله تعالی علیه را به ساحت مقدس بقیت الله الاعظم(عج)’ ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای’ مراجع عظام تقلید’ حوزه های علمیه و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت عرض می نماید و این عمل جنایتکارانه و غیر انسانی سعودی های مزدور را به شدت تقبیح ومحکوم مینماید.               ‌

سیدآقاحسن حسینی

رئیس جامعه علما و محصلان شمال افغانستان.

۱۳۹۴/۱۰/۱۲برابر با ۲۱ ربیع المولود ۱۴۳۷ق

 


تاریخ ارسال پست: ساعت: 17:29
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

موج جهانی محکومیت گسترده اعدام شیخ النمر

موج جهانی محکومیت گسترده اعدام شیخ النمر

 حوزه علمیه خاتم النبیین(صلی الله علیه وآله) افغانستان ضمن محکومیت اعدام شیخ نمر، روحانی مبارز و تاکید بر لزوم اخوت امت مسلمه، بویژه در کشور اسلامی افغانستان، بیانیه‌ای صادر کرد.

شیخ مصطفی ملص رئیس تشکل لبنانی موسوم به اللقاء التضامنی الوطنی(تجمع همبستگی ملی) با محکوم کردن جنایت آل سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر تاکید کرد اعدام آیت الله شهید شیخ نمر باقر النمر جنایتی است که با تمام موازین و معاهدات بین المللی مربوط به حقوق بشر تعارض دارد و اعدام وی، راهی برای فتنه است، در حالی که ما به شدت به مهار آن و جلوگیری از وقوع فتنه نیاز داریم.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 12:27
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

واکنش جهانیان به اعدام ناگهانی آیت الله شهید باقر النمر

واکنش جهانیان به اعدام ناگهانی آیت الله شهید باقر النمر

آیت الله شیخ باقر النمر آیت الله النمر در سال 2011 پس از سرنگونی رژیم های حاکم بر تونس و مصر و با آغاز انقلاب مردم بحرین ممنوعیت رسمی اعمال شده از ماه اوت سال 2008 از سوی مقامات سعودی در مورد ایراد سخنرانی و تدریس را درهم شکست و از تحولات شکل گرفته در طی فرآیند موسوم به بهار عربی سود جست و سخنرانی های خود را با سخن گفتن از آزادی سیاسی با محوریت تغییر سیاسی آغاز کرد.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 12:22
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

اخطار عربستان نسبت به گسترش تشیع در نیجریه + سند

اخطار عربستان نسبت به  گسترش تشیع در نیجریه + سند

در نامه‌ای که سفارت نیجریه در تاریخ یک ربیع‌الثانی 1433 (5 اسفند 1390) به وزارت خارجه عربستان در ریاض ارسال می‌کند، مدعی می‌شود که سفارت ایران در پایتخت نیجریه (آبوجا) اقدامات گسترده‌ای برای گسترش تشیع در این کشور انجام داده است.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 17:7
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

آمار زائران اربعین فراتر از 26 میلیون نفر...

آمار زائران اربعین فراتر از 26 میلیون نفر...

"باقر الزبیدی"  _چهارشنبه_ گفت: شمار زائران مرقد مطهر امام حسین (ع) از مرز 26 میلیون نفر فراتر رفته است.

 
نخست وزیر عراق وزیر حمل و نقل این کشور را مامور نظارت بر اجرای مراسم اربعین حسینی (ع) کرده است.
 
وی افزود: شمار زائران مرقد امام حسین (ع) تاکنون به عدد 26 میلیون نفر رسیده است.
 
این مقام عراقی اظهار داشت: شمار زائران کربلا تا روز پنج شنبه (20 صفر در عراق/21 صفر در ایران) به 27 میلیون نفر می رسد.(شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 9:58
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

هلاکت یک عامل انتحاری +تصویر

هلاکت یک عامل انتحاری +تصویر

یک عامل انتحاری داعش که قصد انجام عملیات انتحاری، در میان زائران کربلای معلی را داشت، شناسایی و پیش از آنکه اقدام به این کار کند، به هلاکت رسید.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 23:41
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

توهین و آتش زدن شعائر حسینی توسط داعش

 گروه تروریستی داعش در تصاویری که از اقدامات جنایتکارانه خود در عراق منتشر کرده دست به دو جنایت جدید زده است. در یکی از آنها، نیروهای تروریستی این گروه تحت عنوان حسبه، با حضور در منازل و اماکن مذهبی، برخی از نمادهای مربوط به عاشور و محرم و همچنین ادعیه مذهبی را ظبط کرده و سپس آنها را به آتش کشیده است.
در اقدامی دیگر این گروه تروریستی در الانبار، ضریح عبدالله ابن مالک را تخریب کرد. داعش با افکار تکفیری و سلفی خود شیعیان را دشمن شماره یک خود می داند و از هیچ اقدامی برای تخریب و از بین بردن شعائر شیعیان دریغ نمی کند. در این راستا، مفتی های سلفی به ویژه در عربستان، خوراک ایدئولوژیک این گروه را فراهم می آورند.

«شیعه نیوز»

 

تاریخ ارسال پست: ساعت: 13:49
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مرقد فرزند امام موسی کاظم(ع) بدست داعش منفجر شد + تصاویر

مرقد فرزند امام موسی کاظم(ع) بدست داعش منفجر شد + تصاویر

 گروه تروریستی داعش روز جمعه اقدام به تخریب قبور شماری از بزرگان و علمای شیعه در استان دیاله (دیالی) در شرق عراق کرده است.

این گروه تکفیری که هرگونه نماد و نشان مذهبی را مظهر کفر محسوب می‌کند روز جمعه با بمب‌گذاری مراقد شماری از بزرگان شیعی در دیاله تخریب کرد.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 18:20
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

وخیم شدن دوباره حال پادشاه 90 ساله عربستان

وخیم شدن دوباره حال پادشاه 90 ساله عربستان

دفتر پادشاهی عربستان سعودی امروز چهارشنبه اعلام کرد "عبدالله بن عبدالعزیز" به بیمارستان منتقل شده است.

در ادامه...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 20:50
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

تحریم جشن میلاد پیامبر(صلی‌الله و علیه و آله) از سوی سلفی‌های مصر...

تحریم جشن میلاد پیامبر(صلی‌الله و علیه و آله) از سوی سلفی‌های مصر...

تمام احزاب سلفی مصر برگزاری جشن در عید میلاد پیامبر(صلی‌الله و علیه و آله)

(12 ربیع الاول از نظر اهل سنت/17 ربیع الاول از نظر شیعه)

را رد کردند و حتی برخی آن را تحریم نمودند.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 20:47
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

جدیدترین جنایت داعش

جدیدترین جنایت داعش

گروهک تروریستی داعش در جدیدترین جنایت خود مقام "علی اصغر بن الحسن" (علیه السلام) در شهر موصل عراق را منفجرکردند.

شبکه های رسمی عراق اعلام کردند این گروهک تروریستی پنجشنبه شب این مقام شریف که در پشت مسجد یونس شهر موصل عراق قرار دارد، را منفجر کردند.

این مقام پس از انفجار چندین حسینیه و مراقد دینی دیگر در شهرهای مختلف عراق به ویژه موصل به دست داعش صورت می گیرد.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 22:19
می پسندم نمی پسندم

کابل آماده برای شرکت در روز قدس

کابل آماده برای شرکت در روز قدس

شهروندان کابل می‌گویند که جدی‌تر از سال‌های قبل در روز جهانی قدس اشتراک خواهند کرد.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 22:12
می پسندم نمی پسندم

واکنش روحانیون بحرین به توهین یک روزنامه به ساحت مقدس امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه)

واکنش روحانیون بحرین به توهین یک روزنامه به ساحت مقدس امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه)

آیت الله "عیسی قاسم" و آیت الله " سید عبدالله الغریفی" به همراه جمعیت "الوفاق توهین

یکی از روزنامه های نزدیک به حکومت بحرین به ساحت مقدس امام مهدی(عجل الله تعالی فرجه) را محکوم کردند.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 21:51
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

داعش و تجزیه کشورهای عربی - اسلامی

داعش و تجزیه کشورهای عربی - اسلامی

یکی از فرماندهان داعش به نام "قیس الجنابی" در جمعه تعدادی از تروریست های این گروهک اعلام کرد که داعش به دنبال رسم نقشه خاورمیانه جدید است و تقسیم عراق و اشغال کویت نیز جزئی از این نقشه است.
بر اساس اعلام وی داعش قصد دارد عراق را به سه منطقه شیعه نشین، سنی نشین و کردنشین تقسیم کند و بخشی از کویت که منابع نفت در آن قسمت فراوان است باید به خلافت موسوم به خلافت اسلامی داعش ضمیمه شود.
هدف اصلی داعش از این نقشه تسلط بر چاههای نفت در عراق، سوریه و کویت است درآمد سرشاری که این گروهک را به ثروتمندترین گروهک تروریستی جهان تبدیل کرده است.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 14:42
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

"ادوارد اسنودن" درباره داعش افشاگری کرد...

"ادوارد اسنودن" افشاگر کنونی و کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا در جدیدترین افشاگری خود اعلام کرد اطلاعات آمریکا با همکاری اطلاعات انگلیس "M16" و اطلاعات اسرائیل "موساد" داعش را به وجود آورده اند.
اسنودن در ادامه اظهارات خود فاش کرد که مدارکی وجود دارد که ثابت می‌کند آمریکا با همکاری اسرائیل و انگلیس در عملیاتی به دنبال تاسیس یک گروه تروریستی بوده اند که افراط گرایان را از سراسر جهان در یک مکان جمع کند و این عملیات " لانه زنبور" نام داشته است.
بر اساس گفته های اسنودن و مدارک فاش شده عملیات موسوم به "لانه زنبور" پیشتر به وسیله انگلیس برای حمایت از اسرائیل طراحی شده بوده است و این عملیات به دنبال ایجاد یک گروهک با شعارهای اسلامی و احکام افراط گرایانه که هیچ عقیده دیگری را نمی پذیرد بوده است.
در ادامه گزارش اسنودن آمده است که تنها راه حل حمایت از اسرائیل در این بوده که دشمنی نزدیک مرزهای خود خلق کند دشمنی که به جای اینکه سلاحش را به طرف اسرائیل بگیرد به سمت کشورهای اسلامی نشانه رود.
در پایان افشاگریهای اسنودن آمده است که ابوبکر بغدادی رهبر داعش یک دوره فشرده آموزشهای نظامی به دست عناصر موساد و نیز دوره هایی در فن خطبه خوانی و الهیات گذرانده است.(شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 14:37
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

الصرخی دستگیر شد...

الصرخی دستگیر شد...

چهارشنبه درگیری‌های گسترده ای میان نیروهای عراقی و پیروان "محمود الصرخی" در کربلا رخ داد.

 بر اساس اخبار اطلاعاتی اعلام شده، طرفداران الصرخی قصد داشتند با ورود به بخش قدیمی شهر به اقدامات تروریستی دست بزنند اما نیروهای امنیتی دفتر الصرخی در منطقه "حی سعد" را محاصره کردند .

پایگاه خبری "براثا" از درگیریهای گسترده ای در این میان خبر داد و افزود  حتی بالگردهای ارتش بر فراز منطقه به پرواز درآمدند و اهالی منطقه "سیف سعد" از بیم درگیریها منطقه را ترک کردند.

 در همین راستا براثا در خبری اعلام کرد محمود الصرخی را در حالیکه قصد داشته با لباس مبدل فرار کند به همراه 30 تن از همراهانش بازداشت کرده است.(شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 15:14
می پسندم نمی پسندم

نقشه دولت اسلامی‌" داعش " + تصویر

نقشه دولت اسلامی‌

داعش نقشه دولت اسلامی –به تعبیر این گروهک- که قصد برپایی آن را دارد منتشر نمود، در این نقشه کویت نیز جز قلمرو دولت اسلامی شام و عراق معرفی شده است.

در همین راستا  "جابر المبارک الحمد الصباح" نخست وزیر کویت در یک تماس تلفنی با "نوری مالکی" در جریان آخرین تحولات عراق قرار گرفت. "خالد جارالله" وکیل وزارت خارجه کویت نیز در همین راستا گفت: متاسفانه تهدیدات داعش فقط مختص کویت نیست بلکه کل منطقه در خطر است و همه باید بیدار باشند.
 
داعش در نقشه ای که بر روی شبکه های اجتماعی اینترنتی منتشر شده، اردن، فلسطین و کویت را جزء قلمر خود محاسبه کرده است، قلمرویی که مدعی است قصد دارد دولت اسلامی در آن برپا کند. (شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 22:33
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

داعشیون و جهاد نکاح+سند

داعشیون و جهاد نکاح+سند

سندی در یکی از مخفیگاه های داعش به وسیله نیروهای امنیتی عراق کشف شده است که دراین سند نام هایی را از کندک تروریستی موسوم به

الفاروق برای نکاح با زنانی که «زنان مجاهد نکاح» نامیده شده اند، درخود جای داده است.

در ادامه....


تاریخ ارسال پست: ساعت: 1:6
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

"جام جنگ" همزمان با "جام جهانی"؟!

همزمان با آغاز جام جهانی فوتبال در کشور برزیل، داعش برای نمایش قدرت دروغین و پوشالی خود و در یکی از نمونه‌های جنگ روانی اش علیه ارتش عراق، در بغداد اعلام "جام جنگ" کرده است.
 
این گروهک تروریستی تصویری شبیه به یک کاپ که در حال انفجار است و در کنار آن عبارت " War Cup in 1435 in Baghdad soon" به معنای " جام جنگ" 1435 به زودی در بغداد، نوشته شده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نموده است.
 
همچنین در تصویر مذکور عبارت دولت اسلامی شام و عراق به صورت اختصاری " ISIS" نمایش داده شده است.(شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 23:42
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اخبار شیعیان جهان(بیداری اسلامی)

 


تاریخ ارسال پست: ساعت: 23:29
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

پیام مهم آیت الله صافی گلپایگانی

پیام مهم آیت الله صافی گلپایگانی

آیت‌الله صافی گلپایگانی با صدور پیامی با اشاره به حوادث اسف‌بار عراق گفت:

مردم و دولت عراق تحت زعامت مرجعیت بزرگ عراق، این فتنه را با تدبیر و اتحاد نیروهای مقاوم خاموش کنند.

در ادامه می خوانید..


تاریخ ارسال پست: ساعت: 21:57
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

قرآن آمریکایی چاپ شد...!؟

قرآن آمریکایی رونمایی شد/ از سوره‌

 قرآن کریم این کتاب آسمانی ویژگی‌ها و امتیازاتی دارد، از جمله این که از آغاز نزول تا کنون از تحریف مصون مانده، و قرآن فعلی بدون کم و زیاد همان قرآنی است که بر پیامبر نازل شده، چرا که حافظ و پاسدار قرآن، خدای قادر و توانا است: «إنّا نحن نزّلنا الذکر و إنّا له لحافظون؛ ما قرآن را نازل کردیم و ما خود نگهدار آن خواهیم بود» در این آیه خدا خویشتن را ضامن نگهداری قرآن معرفی کرده است.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 19:6
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) در حرم ایشان...

 

همزمان با میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) عده ی بسیاری از مردم سوریه این روز مبارک را در حرم آن حضرت گرامی داشتند؛ خبرنگار شبکه المنار که خود در این مراسم حضور داشته اینگونه روایت می کند: هنگام وارد شدن به صحن سیده حورا زینب (سلام الله علیها) آن را مالامال از جمعیت می بینی، هر زمان که نداء لبیک سر داده می شود پرچم های قرمز که بر روی آن عبارت "لبیک یا زینب علیها السلام" نقش بسته نیز بالا می رود، امکان گرفتن یک عکس دسته جمعی از تمام لبیک گویان آنگونه که عقیله بنی هاشم (سلام الله علیها) می بیند وجود ندارد، زینب (سلام الله علیها) به زوار خود در روز میلادش افتخار می کند.

در ادامه ...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 13:31
می پسندم نمی پسندم

از تبرئه یزید نسبت به شهادت امام حسین(علیه اسلام) تا حمایت از "سیسی" با وعده سرکوب شیعیان

همزمان با اعلام سیسی مبنی بر قصدش برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ، حزب سلفی مصر و در راس آنها رئیس این حزب "یاسر برهامی" گام های صریحی را در اعلام حمایت از وی برداشته اند. یاسر برهامی قصد دارد در سلسله مقاله هایی اینترنتی با نظارت شخصی اش، به برخی شبهات – به تعبیر وی- پیرامون سیسی پاسخ دهد.

در ادامه...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 19:54
می پسندم نمی پسندم

داعش و جادوگری؟!

واحدهای نظامی کردهای سوریه YPG در خبری اعلام کردند تروریست های امارت اسلامی شام وعراق موسوم به داعش از جادوی سیاه در سوریه استفاده می کنند.

واحدهای نظامی کردهای سوریه در صفحه رسمی فیس بوک خود تصویری را مربوط به منطقه "المناجیر" در حسکه سوریه منتشر نموده است، در این تصویر کتاب "شمس المعارف الكبرى" نشان داده می شود که نظامیان پس از بیرون راندن داعش از این منطقه در یکی از تانکها آن را یافته اند، کتابی که این نظامیان کرد مدعی شده اند از آن برای سحر و جادوی سیاه استفاده می شود.

شهرک المناجیر حدود یک هفته پیش و پس ازدرگیری های شدید از وجود داعش پاکسازی شد ، صاحب نظران معتقدند که عناصر داعش از این کتاب با هدف حمایت خود از بمباران و قتل و منظورهای دیگر استفاده می کرده اند، اعمالی شیطانی که در اسلام حرام اعلام شده است.


سایت ویکی پدیا در توضیح جادوی سیاه آورده است: "جادوی سیاه به طور سنتی به استفاده از قدرتهای مافوق طبیعی برای مقاصد شیطانی و خودخواه نظیر قتل یا سرقت گفته شده است. " (شیعه نیوز)




تاریخ ارسال پست: ساعت: 16:12
برچسب ها : ,,,
می پسندم نمی پسندم

تیم فوتبال داعش در رسانه ها؟!

پس از دیدار و بازی دو تیم منتخب عراق و عربستان در بازی های فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا در مسقط و پیروزی یک بر صفر عراق، روزنامه عراقی النهار تصویری را منتشر نمود و تیم فوتبال سعودی را به تیم داعش تشبیه نمود این تصویر خشم سعودی را برانگیخت.

این تصویر که در صفحه اول روزنامه چاپ شده ، بسیاری از مفتی های فتنه وهابی و دیگر شخصیت های سعودی و عربی را نشان می دهد که لباس تیم فوتبال عربستان را پوشیده اند و بر بالای آن نوشته شده " تیم منتخب داعش". انتشار این تصویر خشم سعودی را برانگیخته است.


تاریخ ارسال پست: ساعت: 8:26
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

تاکید آیت الله علوی گرگانی بر ضرورت دفاع روحانیون از مرزهای اعتقادی مکتب حقه تشیع در برابر تکفیری ها

آیت‌الله علوی گرگانی در جمع طلاب و اساتید حوزه آذربایجان غربی با اشاره به جایگاه مهم کسب علوم دینی گفت: اولاد و اموال انسان دو عامل مهم و بازدارنده از توجه به آخرت است که به ویژه طلاب باید مراقب عوامل بازدارنده در راه کسب علوم دینی باشند.

این استاد حوزه تصریح کرد: بشر همواره با خطر فراموشی و غفلت در طول زندگی خود مواجه است و خداوند در قرآن کریم بارها درباره فراموشی و غفلت انسان تذکر داده است که باید آن را سرلوحه زندگی خود کنیم.



تاریخ ارسال پست: ساعت: 8:19
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

حیله گری های سعودی علیه شیخ نمر

در سایه تلاش های منظم رسانه های سعودی برای تخریب شخصیتی شیخ النمر و فریب دادن افکار عمومی و نیز همزمان با یک جنبش اینترنتی مدافع شیخ "نمرباقرالنمر" که با موفقیت بسیاری همراه شده است فعال سعودی "احمد المشیخص" در دفاع از این شیخ شیعه زندانی بر صفحه اختصاصی تویتر خود جملات صریحی خطاب به آل سعود نوشت.

المشیخص ابتدا هر گونه اقدام مسلحانه و یا تحریک به اقدام مسلحانه از سوی شیخ النمر را رد کرد و گفت: مواضع اعلام شده از سوی شیخ به خوبی مخالفت وی با خشونت و سلاح در تظاهرات را نشان می دهد. وی افزود: به کارگیری خشونت، گلوله و تفنگ از هر طرف بر ضد دیگری ، وسیله بزدلان است کسی که به سلاح منطق مجهز است نیازی به اسلحه ندارد، کسانی که شیخ نمر را به عنوان یک مبلغ فتنه معرفی میکند به عقل و وجدانشان و نیز شنیدن سخنان صریح و روشن و ضد خشونت شیخ ارجاع می دهیم .

المشیخص ادامه داد: مقامات سعودی برخی از جوانان بازداشتی را تحت شکنجه و زور مجبور کرده اند تا علیه شیخ نمر شهادت دروغ دهند؛ اما علی رغم این تلاش ها برای تخریب چهره و دروغ های رسانه ای ، شیخ نمر همچنان زندانی اندیشه و رای باقی خواهند ، فریاد های بلند ضد خشونت شیخ نمر دلیلی آشکار بر مواضع اوست و نیازی به توضح ندارد.

المشیخص در پایان تاکید کرد: شجاعت و شخصیت شیخ نمر برتر از دروغهای رسانه ای و نمایش های بازجویان امنیتی است ؛ النمر به عنوان اسوه زندانی اندیشه و رای ، آزادی خواهی و اصلاح باقی خواهد ماند.(شیعه نیوز)


تاریخ ارسال پست: ساعت: 8:16
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

اذعان به توانمندی اندیشه سیاسی شیعه در حل چالش‌های جهانی

نخستین جشنواره بین المللی امام خمینی به همت انجمن های علمی حوزه و همکاری حدود 10 مرکز و موسسه حوزوی صبح روز پنجشنبه با حضور اساتید و فضلای حوزه علمیه قم و  آیت الله جعفر سبحانی در مدرسه دارالشفاء قم برگزار شد. در این مراسم افراد مختلفی اظهاراتی عنوان داشتند از جمله این افراد رابرت گلیو استاد شیعه شناسی دانشگاه اگزتر بود.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 21:51
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فلسطین جسد شارون را هم نمی پذیرد...!

در لحظاتی که جنازه آریل شارون، نخست وزیر جنایتکار رژیم صهیونیستی در قبر گذاشته شد، تمام منطقه شروع به لرزش کرد، به طوری که شرکت کنندگان در مراسم تدفین به وحشت افتادند.
جنازه آریل شارون، جنایتکاری که از 14 سالگی به گروه "هاگانا" نیروی ویژه کشتار خانواده های فلسطینی برای بیرون راندن آنها ار منازلشان، پیوست و تا پایان عمر دست از ریختن خون ساکنان سرزمین فلسطین برنداشت، دیروز در ویلا و مزرعه شخصی اش در صحرای نگو دفن شد.
در ادامه می خوانید...

تاریخ ارسال پست: ساعت: 20:19
برچسب ها : ,,,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

بعد از امام علی(علیه السلام) کسی را سزاوار نویسندگی ندیدم به همین دلیل جز از ایشان ننوشتم

جرج جرداق درباره راز عدم نوشتن در باره شخصیت دیگری غیر از علی علیه السلام سخن می گوید و بیان می کند: عده ای از مردم کشورهای حوزه خلیج فارس و مصر به من پیشنهاد می کردند که مثلا در مورد عمر و یا دیگران بنویسم... اما من نپذیرفتم نه به این خاطر که بخواهم بگویم عمر و یا کس دیگری بد است نه اصلا اینطور نبود بلکه من پس از علی علیه اسلام کسی را شایسته نوشتن ندیدم و تصمیم گرفتم که جز در مورد علی (علیه السلام) ننویسم.

در ادامه می خوانید...


تاریخ ارسال پست: ساعت: 10:32
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 25 صفحه بعد