وبلاگicon

خجسته میلاد اشرف الانبیاء مبارک

دسته بندی محصولات

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

     مجلهءحقیقت
    مجلهء حقیقت «تاسیس1384ش» دورهءجدید. از اینکه مجلهءحقیقت را انتخاب کردید خوشحالیم. مارا از آثار و نظرات سازندهء خود بهره مند کنید. majallehaqiqat.loxblog.com

لینک دوستان

امکانات جانبی

    فرم تماس با ما تماس با ما

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 1252
    کل نظرات کل نظرات : 49
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 41

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 134
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 8
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 13
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 1
    آي پي امروز آي پي امروز : 45
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 3
    بازدید هفته بازدید هفته : 2954
    بازدید ماه بازدید ماه : 5251
    بازدید سال بازدید سال : 20724
    بازدید کلی بازدید کلی : 357404

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 18.188.142.146
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

    علی آقا محمدی - تشکر فراوان از آقای اسماعیلی بابت گزارش خوبشون - 1396/11/25
    فهیمی - سلام.مدت زیادی از فعالیت در مجله حقیقت دور بودم امروز دیدم مجله پرباری شده و مطالب بسیار مفید ارایه می شود. از دست اندر کاران و عزیزانی که زحمت میکشد کمال تشکر را دارم. - 1396/3/16
    mohseni - روحش شاد
    خداوند غریق رحمتش کند با این فعالیتهای ماندگارش
    امروز هرچه داریم از دست علمای خاضع و زحمت کش است
    همه مایه افتخار اسلام و مسلمین هستند. - 1395/10/4
    حیاتی - سلام استفاده کردیم عالی بود - 1395/2/25/majallehaqiq
    حیاتی - سلام تشکر از اطلاع رسانی جامع
    پاسخ: سلام سپاس از حسن نظرتان... - 1395/2/22/majallehaqiq
    نعمت الله کامرانی. - عرض سلام ،احترام وخسته نباشید

    برخودلازم میدانم از تمامی کسانی که باعث وبانی برگزاری این مراسم معنوی بودند ویادوخاطرات انشهدای بی شمع وچراغ را درخاطره ها طنین انداز نمودند تشکروقدردانی نمایم وخداقوت رانثارشان کنم.

    اجرکم عندالله
    پاسخ: سلام... سپاس از حسن نظر شما... - 1395/2/22/majallehaqiq
    محمد بیانی - عکس یاد گاری تان حرف نداشت اشنایان قدیمی در هم جمعند روح شهدا را هم خدا وند غریق رحمت .نماید
    پاسخ: ممنون از ارسال پیامتان... - 1395/2/22/majallehaqiq
    آریایی - ان شا الله تمام عاشقان و دوست داران اهل بیت ع بتوانند به سلامت به زیارت امام حسین ع مشرف شوند...
    و هر دو دولت عزیز و برادر ایران و عراق بتوانند در امر ورود و خروج زایران همکاری کنند.
    - 1394/9/7/majallehaqiq
    مجتبی عابدی - آقای اسماعیلی چرا مال امسال رو نمی زارین؟ - 1394/3/2/majallehaqiq
    مولامهدی گل یاس - یک منتقم از طواف حج می آید

    با اسب، و ذوالفقار کج می آید

    آمین خدا برای اللهم

    عجل ولیک الفرج می آید

    خیلی ممنون از شما همکار گرامی - 1392/10/19

خجسته میلاد اشرف الانبیاء مبارک

بسم الله الرحمن الرحیم
 سالروز میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد (ص) این اشرف و خاتم الانبیاء، خجسته ترین و نشاط بخش ترین خبری است که عالم بشریت از ابتدای خلقت تا انتهای هستی متاثر از آن بوده است، میلاد پیامبر اعظم(ص)، میلاد امید انسان به آینده، و نورافشانی به ظلمات زندگی است، و دستاورد بزرگ آن، هویت یابی الهی و شناخت فطرت انسانی است و در محضر چنین مولودی است که همچون ریسمان هدایت الهی، ضامن اتصال بشر به خالق هستی است، و راه رسیدن انسان به معبود خویش است.
هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد ختمی مرتبت، پیامبر اعظم، حضرت محمد بن عبدالله(صلي الله عليه و آله وسلم) است، مولود مبارکی که اراده الهی برای مبارزه بی زوال با جاهلیت و شرک و ظلم و تباهی پا به  جهان گذاشت و جهان را در احاطه کامل خویش گرفت و پرچم دار سعادت نهایی انسان شد، و انسان را از ظلمات جهل و فساد و ظلم به سوی نور و ایمان و عدالت حرکت داد و تجلی بخش غلبه حق بر باطل شد.
در روزگاری که کرامت انسانی به تاراج قومیت می‌رفت، و در آن زمان که عبودیت را عفریت جهالت به برهوت شرک رانده بود، و آن زمان که شکوفه‌ دخترکان عاطفه ناشکفته در گور نخوت دفن می‌شدند، و شعر و شراب و شهوت، متاع بازارها بود، یاابن رسول الله آمدی، با دست‌هایی از بوی بهشت، با نگاهی به وسعت عشق و تبسمی ‌به زیبایی محبت، و هدیه‌ای آوردی به گران قدری توحید و چه پر بها بود هدیه ات و قدم و نفست.
حضرت محمد (ص) این مولود بسیار مبارک در زمانی پا به جهان گذاشت که سیاهی و ظلمت آنچنان خورشید روشنائی و عدالت را در جهان بلعیده بود که زندگی انسان، تعبیری جز تسلیم و اسارت نداشت، و انسان، قربانی مطلق فساد فراگیری بود که از سوی حاکمان زر و زور و تزویر بر جوامع بشری حاکم بود، روزگاری که میوه اش فتنه و خوراکش مردار بود، سایه های ترس شانه های مردگان را می لرزاند، تازیانه ستم، عاطفه ها را از چهره ها می سترد، تاریکی در اعماق تن انسان زوزه می کشید و دخترکان بی گناه در خاک سرد، زنده به گور می شدند، و در این هنگام بود که حضرت محمد (ص) رسول خدا بر چکاد کوه نور ایستاد و زمین در زیر پاهای او استوار گردید.
هفدهم ربيع الاول روز ميلاد پر بركت خاتم الانبياء، محمد مصطفي (ص) است، و اکنون هنگامه نويد سپري شدن زمستان سرد و سياه جاهليت رسيده است، و طبيعت خشك و بي روح جزيرة العرب در انتظار رسیدن به  سرسبزي روز هفدهم ربیع الاول لحظه شماري مي كند، آبشار زلال نبوت برسرزمين دل هاي عطشناك و تفتيده، جان مي بخشد، و كويري كه در باور خود به جز خار و خاشاك  نديده است، اينك خرمي و تازگي و ترنم آواي فرشتگان را تجربه مي كند.   
عزیزی مي آيد و با آمدنش، شعر بشريت شعور مي يابد، آسمان هستي به يك باره به نور مي نشيند، زندگي با آمدن او حياتي ديگر و و تولدی دوباره مي يابد و جان هاي خسته و آواره با نغمه ي دلنشين با شعار توحید به سرمنزل مقصود فراخوانده مي شوند، تا در افق تابناك یکتا پرستی، آرام و قرار گيرند.
در روز مبارک و خجسته‌ هفدهم ربیع الاول، حبيبي مي آيد كه طبيب دل است، و عطر دل انگيز گل واژه هاي كلام او ملك و ملكوت را به رايحه ي توحید کلمه، و کلمه توحیدی معطر مي سازد، آري، هنوز هم فرمان مطاع او مسلمانان را به ميثاق اخوت دعوت مي كند، و بشريت را به همزيستي مسالمت آميز فرا مي خواند، ايام خجسته ي نخستين بهار (ربيع الاول) نقطه ي عطف هستي، و رمز و راز همبستگي است، چرا كه محمد (ص) شمع جمع آفرینش است.        
وجود ذی قیمت آخرین سفیر الهی، این ستاره پر برکت، از بدو تولد تا روز قیامت، تجلی خیر و برکت و عنایت است، که همواره به انسان اعطاء می گردد، و اسلام ناب محمدی (ص) که انقلاب و نظام ما نیز محصول و عصاره چنین کیمیایی است، یکبار دیگر ثابت کرد که این نور عظیم معنوی،پایان ناپذیر، لایزال و همیشه نقش آفرین است.
این میلاد خجسته و سراسر نورانی، که متقارن با میلاد عشق آفرین رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع) نیز می باشد، بشارت شکل گیری امت واحده ای است که تشکیل دهنده و موسس حکومت جهانی اسلام در آخرالزمان به امامت و رهبری یگانه عدالت گستر گیتی، منجی عالم بشریت، صاحب الزمان، حضرت ولی عصر، امام مهدی موعود(عج) هستند.
میلاد خجسته و مبارک گل خوش بوی آمنه، سراج، منیر و نور بخش دیده افلاکیان و خاکیان حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت با سعادت ششمین خورشید پر فروغ آسمان عصمت و امامت، امام صدق و صفا، فاتح قله های علم و دانش و بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی حضرت امام جعفر صادق علیه السلام اين دو مناسبت ارزشمند را به ساحت مقدس امام عصر (ارواحنا له الفدا) و به شما و تمامی مسلمانان و رهروان راستین آستان هدایت تبريك و تهنيت مي گويیم و بر شما مبارک باد.
 داریوش احمد رضا بهمنیار

 


 

کانال مهدوی و مذهبی

Get our toolbar!
کمپین وبلاگ نویسی امام علی النقی (علیه السلام)‍‍‍
مولامهدی گل یاس

تاریخ ارسال پست: ساعت: 21:29
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: